020810 - Norge?!

Redan augusti..  F o r t   g å r   d e t !








     
Hallåhallå!

 
Nu har jag inte bloggat på några dagar, men det var ju faktiskt inte så länge sen jag bloggade! Men har inte hänt så mycket sedan sist, har jobbat lite, sovit en hel del och sen igår åkte vi till Norge. Ja, jag kan berätta om det!

 Igår vid sju - halv åtta, när Emil sitter och kollar på tv, och jag sitter vid datorn så kommer Matti och Jocke hit, och Matti frågar om vi ska med till Norge och titta på lax! Ja, hur random är inte det på en skala? Hur som helst så ville Emil med, så jag följde ju också med då! Frågade först hur långt vi skulle åka och Matti sa 17 mil, tänkte inte riktigt på hur långt det var då. Men ja, det var en bit! Vi var framme vid halv elva och kom hem halv två, utan att ha sett någon jävla lax. Jag blev så irriterad. Men det var ju ett litet äventyr i alla fall. Och jag fick några skrattanfall medans vi åkte, och dom satt och mobbade mig! OCH jag har kissat i Norge, haha!

  Nu har jag pratade med både min morbror och min bror, och vi ska bo hos min morbror från måndag nästa vecka till fredag, då åker vi till mitt älskade Vallentuna till min bror och sover där sista natten! Så hinner jag träffa dom lite också, och så får jag och Emil skjuts in till centralen när vi ska åka hem till mig, det blir ju perfekt! Ska bli underbart att få komma till Stockholm en vecka och sedan äntligen hem!! Men dock synd att skolan börjar om tre veckor, usch! Men man får väl stå ut. Juste, funderar på att fråga min bror om han vill köpa min kamera när vi kommer dit. För jag använder den knappt, och så vill jag ändå ha en bättre! Fast, inte än! Om något år kanske, och hoppas på att jag får tillbaka min inspiration för foto då också! Det är så tråkigt att den är helt borta, jag älskar ju att fota?! Men om han köper den så har jag lite mer pengar att lägga på en ny dator, ska skaffa mig en bärbar. Den jag har kommer fan lägga ner totalt snart, haha!

 Förresten, har hittat lite kommentarer på bloggen från maj/juni som jag inte sett tidigare, hade inte ens godkänt dom! Så till er som inte har fått svar på det ni frågat - Jag har inte dissat er, det har bara inte kommit upp på bloggen att jag fått kommentar! Nu har jag nog inte mycket mer att skriva, jobbar hela veckan som är kvar, fast bara några timmar per dag! Hoppas att veckan går fort så att vi kommer till Stockholm snart!! Ni får ha det så bra så hörs vi. Take care!


Här stannade vi på väg till Norge igår, var riktigt vackert!


²º¹º


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, jag får nog ta och göra det :( Folk har sagt till mig jättelänge att jag måste gå och kolla, men har aldrig brytt mig om det och göra det. Får väl ta mig i kragen snart! :)

2010-08-03 @ 16:07:22
URL: http://malinlarsjos.webblogg.se/
Postat av: Malin

Tack gumman! Ska göra det så fort jag kommer till dalarna, tror jag. Eller så får jag försöka hitta en doktor här :-)

2010-08-04 @ 06:15:24
URL: http://malinlarsjos.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Åh stackars dig som behövde se det. Jag mår fortfarande illa när jag tänker på det! :p

2010-08-06 @ 00:20:45
URL: http://sofiaaek.blogg.se/
Postat av: Malin

Desamma vännen min! :-)

2010-08-06 @ 22:35:58
URL: http://malinlarsjos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0