250410 - Söndag.

Idag är det en otroligt seg dag, tröttdag helt enkelt!








    
Goddag!

 
I torsdags var jag i fotostudion med Christoffer och Mimmi. Blev en hel del bilder, och skulle blivit fler ifall vi inte skulle överhettat blixtrarna, haha! Men ska tillbaka någon annan dag, för vi hann inte ta alla bilderna vi ville. I fredags var det skolan, sen drog jag, Christoffer och Mimmi hem till Niclas för att kolla på hans katt som han fick när han fyllde år. Johan och Elin var där också, och skrattade åt mig, för jag var livrädd för den där katten! Skitläskig. Efter att vi varit där gick Christoffer och Mimmi till tågstationen och jag åkte hem och käkade, sen var det bara en slappdag. Pratade med Emil, kollade på talang och sprang!

  Igår vaknade jag kvart över elva ungefär och gjorde mig i ordning, strax efter tolv åkte jag, mamma och pappa in till Leksand, till Sveasalen för att kolla på esteternas projekt, Dude, where's my Agnes? med mormor, Bernt, min moster och Jonas! Det var mycket bättre igår än i onsdags. Och jag tog även en hel del bilder, några ligger ute på facebook! Efter det så gick vi till Bosporen (eller hur det stavas) och käkade, sen åkte vi hem till oss och dom fikade, jag pratade med Emil och sen hände inte så mycket mer.

 Idag ska jag göra en ny bloggdesign, springa, plugga (som jag redan har gjort lite), kanske åka till Siljansnäs, prata med Emil, kolla på Andra avenyn-avsnittet från i onsdags och sen sova! Imorgon blir det skolan i två timmar + ett prov, serveringsprov. Som vi egentligen skulle haft i torsdags, men blev inställt. På tisdag är det solidaritetsdag, då ska man göra saker och få pengar som går till någon fattig skola, typ! Vet inte vad jag ska göra än, men men! Sen är det vanlig skolvecka resten av veckan, fast på onsdagen har jag bara engelska, för ska bort på en grej sen när jag har idrott. Men sa till min lärare att jag ska springa hemma, så det gick han med på! Så blir en chill vecka! Har bestämt att jag ska sluta äta godis också, duktig flicka! Nu ska jag göra något av alla sakerna jag ska ha gjort idag, typ designen kanske? Om jag orkar, haha! Men vi hörs, take care!! PUSS.



muppbilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0