210410 - Segt bloggande.

Jag har inte så mycket tid till bloggen, förlåt mig!






   
Hejsan!

 
Kom för ett tag sedan hem från en liten "konsert". Esteterna på min skola har gjort ett projekt, som varje år, med sång och drama! Och idag var det genrep, så jag och Christoffer gick på det. Var faktiskt riktigt bra. Min bror var väldigt galen, och ja, han var som vanligt med andra ord! Ska dit på lördag igen och se det, och då ska jag nog även ta kort som jag kanske visar på bloggen. Vi får se hur det blir med den saken! När jag kom hem pratade jag en snabbis med Emil och sedan tvättade jag håret. Ska komma igång med pluggningen nu! Har serveringsprov imorgon, känns som att man ska kunna allt redan, men skadar inte att plugga på det lite ändå! Tror inte att det kommer vara så lätt som jag tror! Imorgon efter provet, klockan två, ska jag till fotostudion med Christoffer och Mimmi! Bilder lär jag ju absolut visa, mest på facebook då. Nej, nu blir det sängen och plugg innan jag ska sova! Puss & godnatt. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0