170410 - Tråkigt?!

Jag har så galet tråkigt så det finns inte och jag är trött. Ska nog sova snart, kanske.. om jag orkar..








   
God kväll eller nåt.

 
Idag åkte jag som sagt till Borlänge med Marit, vi gick mest runt bara och så. Hon köpte lite saker och jag köpte en nagelfil. Glömde min i Kiruna, höhö! Sitter här och lyssnar på James Morrison - You make it real, riktigt bra låt faktiskt! Och så pratar jag med min bästa vän på MSN, han snackar om rosa bubblor?! Och jag fattar seriöst ingenting av vad han säger, inte för att jag brukar det då va. Mina händer är iskalla, jag fryser som tusan och ja, jobbigt är det, men ska inte klaga! (Min näsa är kall också) Oups, jag klagade liiite till. När jag kom hem från Borlänge så tog jag moppen som stod på stationen och åkte hem, mormor och Bernt var hemma hos oss för att min bror fyller år, käkade och fikade lite! Vid halv nio gick jag ut i vårat förråd och sprang i tjugo minuter. Funderar på att springa imorgon med, för att det är ju söndag, och händer inte alls mycket på söndagar! Haha, nu tänkte jag bjuda på lite bilder och sen säga godnatt. <3





Puss, take care!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0