170410 - Faster.

Igår blev jag faster, åt en väldigt liten flicka!







  
Hejsan!

 
Igår morse (så klart när jag hade sovmorgon) ringer min bror till mamma och säger att hon har blivit farmor och min bror kommer in på mitt rum och säger att jag har blivit faster åt en flicka! Hon är född tre månader för tidigt, så är väldigt liten, hon väger bara 1099 gram och är 37,5 cm lång. Men hon mår bra och dom har inte hittat något fel på sötan! Tur det, väldigt glad över att hon kan andas själv i alla fall. Hon ligger i kuvös nu, min bror tog en bild på henne då. Inte allt för bra! Men hon ser söt ut, vilket hon säkert är.

  Och igår var jag och Mimmi på 3ornas familjemiddag och diskade, grymt jobbigt var det! Men vi får presentkort på middag för två! Kom hem vid elva, Mimmi sov hos mig. Vi käkade oså, och jag pratade med Emil. Somnade vid halv ett typ, eller när det nu var. Kommer inte riktigt ihåg. Var så trött! Idag har jag ont i fötterna och jag ska till Borlänge med Marit. Åker vid ett, så måste börja göra mig i ordning nu!

  Grattis till min bror som blev pappa igår och till min andra bror som fyller 19 år idag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0