100410 - I'm back, ett tag i alla fall!

Min paus är nog över för ett tag, får väl se hur mycket tid jag har till bloggen.








   
Hej sötisar.

 
Jag sitter i Vallentuna hemma hos min farmor nu, kom hit igår. Direkt efter att jag hade kommit med flyget från Kiruna tog jag buss och tåg till Vallentuna. Var först hos min moster ett tag, tills mamma och pappa kom och hämtade mig och vi åkte till farmor. Idag åkte jag, mamma och pappa in till centrum och handlade lite och sen så åkte vi hem till farmor och fixade lunch. Nu väntar jag på att farfar ska komma och ikväll kommer min faster hit och en av mina kusiner, eller två. Vet inte alls ännu! Senare ikväll, efter maten så ska vi hem till min bror och Ann! Ska bli kul att se hennes mage. Shit, inte alls långt kvar nu tills jag blir faster. Beräknat att kommer 14 juli tror jag det var. Askul!! Åker hem imorgon i alla fall, hemma till fyra och då ska jag kolla på hockey. AIK - Vaxjö, hoppas verkligen att AIK tar det här nu så att dom kommer upp. Skulle vara så jävla härligt. Sen på måndag, börjar skolan igen! Usch va jobbigt, vill bara ha sommarlov just nu. Skulle sitta fint!



  Har ju varit hos min älskling i Kiruna nu ett tag, och det har varit helt jättebäst. Uh, så jag saknar honom just nu! Jag har haft det grymt jävla bra, mår riktigt bra när jag är med honom! Han spöade mig dock i bowling två av tre gånger, haha! Han var grym! Men nästa gång ska jag bannimig vinna.. Knappast, men man kan väl drömma? Hm, just nu vill jag bara tillbaka dit, till honom och känna hans närhet. Hatar jävla piss-Sverige som ska vara så stort! Men i sommar, då jävlar blir det underbart. Kommer lätt bli den bästa sommaren hittills i mitt liv, det kan jag ju lova! Får se vad vi kommer hitta på, ska planera det i maj, nästa gång vi ses! I tisdags åkte vi in till stan och käkade på Valentino källaren, otroligt gott, sedan drog vi till bowlingen och bowlade, Emil vann! I onsdags åkte vi in till stan igen, käkade på samma ställa, drog till bowlingen och bowlade, jag vann! I torsdags åkte vi in till stan, bowlade på en gång, käkade inte, vi är redan stammisar så.. Men ja, Emil vann! Haha, han var duktig som sagt. Vi har mest bara gjort ingenting, umgåtts. Liksom, underbart! Var hem till Alex en kväll, då köpte vi med oss mat från Valentino, haha! Sen kom Davve till Emilpemil i onsdags tror jag det var. Ja, sen har vi gått på promenader med Nina också, har varit härligt väder några dagar. Vi har kollat massa film också, och myst på som fan! Åh, det har varit helt fantastiskt. Igår försov vi oss, skulle upp vid fyra för vi skulle åka till flyget vid fem. Men vi vaknade tjugo över fem och jag fick ju panik! Men jag hann i sist minut, fick dock inte det tiden jag ville ha för att säga hejdå, så det var riktigt jävla jobbigt. Ska aldrig hända igen, usch! Sitter och lyssnar på en jättefin låt, som får mig att tänka på Emil. För det stämmer så bra det han sjunger i den! Här är den:






Gud vad jag älskar den här killen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0