110909

Tjulahopp.
Jag sitter vid mamma och pappas dator nu eftersom att internet vägrar funka på min. Men jag försöker fixa det, sakta men säkert, i hope! Hur som helst, Idag hade jag teckenspråk på morgonen, vi kollade på lite korta dokumentärsnuttar, intressant faktiskt! Sedan så hade vi Lmk, Livsmedelskunskap, började besvara lite frågor som vi har fått på ett papper, sedan hade vi matte. Engelskan var inställt på grund av att våran lärare är sjuk. Så slutade 11.40 , rätt chill. (: åkte hem direkt och åt lunch, sen smsade Christoffer och sa att han ville säga hejdå innan han åkte hem. Så en timme efter det satt jag inne i hans kök tillsammans med honom själv och Mimmi och käkade chokladmuffins. Vi spelade lite kort efter det och jag och Mimmi beslagtog Christoffers dator och tog lite bilder. Sen följde jag med dom till tågstationen, Mimmi åkte buss hem till Rättvik och sen gick jag och Christoffer och väntade på hans tåg. Sen när tåget kom sa vi hejdå, och nu ses vi inte på 1 ½ vecka typ , rätt tråkigt. Alltid lika mysigt att åka hem till honom på kvällarna och dricka te. Men jag klarar mig. Nu sitter jag här bara, och ser inte fram emot ikväll, kommer bli en otroligt tråkig kväll. Men bli förhoppningsvis fest imorgon! Jag tänkte bjuda på några av bilderna jag och Mimmi tog idag, njut av dom, haha! Ha det så bra, take care.







Tänkte bara säga, att bloggar som jag själv läser varje dag finns under Länkar i min blogg.


Kommentarer
Postat av: JohnnyKruLL.com

KUK =D

2009-09-11 @ 19:56:42
Postat av: Nicole

Men kukrull :D

2009-09-11 @ 20:47:15
URL: http://louiisenicole.blogg.se/
Postat av: Carrooouw

Riktigt fin blogg! Blogga mera :)

2009-09-29 @ 00:34:35
URL: http://carrooouw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0