080909

Hallo.
Idag har det varit en väldigt soft dag, började tio med servering. Vi fick anteckna lite och sedan var det skolfoto, efter det blev det te och macka som dom i matlagningsgruppen hade gjort. Sen fick vi lära oss lite om hur tallrikar, bestick och sånt skulle ligga på borden och från vilket håll man serverar och så vidare med allt sånt. Sen gjorde vi ordning för lunchen, blev en trerätters, mycket gott. Jag, Niclas och Elin putsade bestick, det blev otroligt fint, haha. Har varit chill idag i alla fall, inte hänt så överdrivet mycket. Efter skolan åkte jag hem till Christoffer, Mimmi kom också. Vi snackade lite och så. Sen åkte jag och träffade Stina, vi hyrde en film, The Ruins, som vi kollade på, sedan åkte vi hem till Christoffer och kollade på Idol, drack te och åt scones. Mycket trevligt, spelade även lite kort. Imorgon har jag två lektioner, inte mycket att hurra för. Engelska och idrott, ska ha springtest. Nu ska jag sova!
Sov gott, take care.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0