291009

min svaghet kommer fram med känslorna,
vet inte om jag är stark nog att visa hur det är,
vill inte förlora det, vill må så bra som jag gör,
det skulle jag inte göra om jag sabbade det här,
v a f a n  s k a  j a g  g ö r a ? !



Hejsan, jag käkade nyss frukost! Nu tänkte jag bara göra ett snabbt inlägg innan jag ska sminka mig, packa, stryka serveringsskojrtan och byxorna, gå till tåget och åka till Mimmi i Rättvik. Vi ska gå på bio, Michael Jackson - This is it! Sen ska jag sova där, vi har en hel del att snacka om, ska bli skönt att träffa henne! Sen imorgon ska vi åka direkt till Ejendals för lite jobb, börjar klockan fyra! Jag tror att jag kommer slänga in ett inlägg i bloggen efter jobbet. Ingen aning om när jag slutar, men det lär ju visa sig. Tror att det blir en toppendag faktiskt, höga förväntningar på filmen också. Ska dra om cirka två timmar, bäst att sätta lite fart nu, jag är rätt så seg av mig, haha! Men ha det så bra idag och imorgon, puss på er. Take care!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0