281009 - Polen & Tyskland!

y o u  m a k e s  m e  s m i l e .

Jag saknar resan till Polen och Tyskland otroligt mycket har jag märkt, önskar att man kunde göra om det nu när man har blivit två år äldre. Skulle vara helt underbart, det har redan gått två år och jag minns det som igår, helt sjukt vad tiden har gått fort!

Jag och en kompis gick vilse i Berlin, att vi ens kom på tanken att gå runt där själva? Vi åt kycklingrulle med någon äcklig stark sås, vi shoppade och jag hittade världens bästa affär, assnygga kläder, dock för dyra. Vi fikade på ett jättemysigt fik och jag åt en muffins och drack någon slags bärdryck, jag köpte en vit tröja, ett skärp och svarta leggings inne på CA, jag köpte ett NY-halsband som kostade 12 euro, jag tyckte att killen som serverade dricka till oss var snygg (han är inte så överdrivet snygg som jag tyckte då) , vi träffade på en människa som var utklädd till en nallebjörn och en kille sa "Ska vi våldta björnen?" och så visade det sig att han kunde svenska.

Kraków var sjukt mysigt och skulle kunna gå runt där i timmar utan att tröttna. Jag, Sandra, Beatrice och Marit gick runt där och kollade tillsammans, vi åt lunch vid en jättefin å, satt på en liten mur typ, vädret var kanon, vi gick in och provade massa fula hattar på ett ställe och tog kort, då sa hon som jobbade där "no shooting here" så vi stack, då var det inte kul längre, på hotellet så fick vi någon jättemysko soppa som ingen smakade av tror jag? dom sa att det var kycklig, men det såg det verkligen inte ut som, det var till och med ben i?! urk! dom bjöd på dans efter maten och bjöd upp oss, men alla sprang typ där ifrån och vissa skyllde på att dom hade ont i huvudet, på måndagsmorgonen kollade jag idols hemsida för att se om Pär fortfarande var kvar, men han hade åkt ut. Lång historia det där, så ni behöver inte fatta.





22 - 28 september 2007. Minne för livet kan jag ju lova (:

Puss på er, take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0