281009 - Inget speciellt!

J a g  h a t a r  f a l s k a  m ä n n i s k o r  
s å  s j u k t  j ä v l a  m y c k e t , 
f ö r s t å r  i n t e  e n s  h u r  m a n  k a n 
s j u n k a   s å  j ä v l a  l å g t  !

Hejsan, idag tänker inte jag skriva något speciellt , med tanke på att jag vaknade halv tre och har inte gjort ett piss sedan dess, och det kommer inte hända något heller! Nej, jag har ingen bra dag idag.. Fyfan! Nu ska jag antagligen ta och redigera lite bilder, brukar bli så när jag har tråkigt. Och sjunga lite, det är alltid roligt. Men ha en bra dag hörrni, puss på er. Take care!





J a g  s a k n a r  C h r i l l i s .
& jag tycker om dig, E!


oseriös video från när jag var hemma hos Christoffer någon gång.


Kommentarer
Postat av: Chrills

Chrills Saknar sin Nicole SJUKT ENORMT MEGA MUY MACKO! <3 (Klaga inte på stavningen för jag har aldrig sakgt att jag är bra på tyska) xD

2009-10-28 @ 22:17:56
Postat av: Nicole

Svar Christoffer: Hahah, aw :'D

Jag klagar inte, för jag är inte bättre själv!

Men kom till Leksand nu din lilla skit.. <3

2009-10-29 @ 00:29:29
URL: http://louiisenicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0