271009 - Happyface!

Tjobre!
Hann inte blogga något igår, hade tänkt göra det innan jag åkte till Borlänge, men så blev det visst inte.

Igår då, gick upp och gjorde mig iordning sen drog jag och mamma till stationen och tog bussen till Borlänge, jag skulle kolla efter kockskor till skolan vilket jag gjorde också, men hittade jag några? Nej! Fan va svårt det ska vara att hitta alltså. Gick runt ett tag och kollade lite, mamma köpte ett par leggings till mig och så skulle jag ha ett par svarta byxor men det hittade jag inga. Följde med mamma till bussen sen när hon skulle hem och gick tillbaka till kupolen efter det, sen bestämde jag mig för att gå till stationen ett tag bara för att liksom, men så fort jag kom dit och satte mig på en bänk kom en turk och satte sig bredvid och började snacka på för fullt och jag kände att det var lite obehagligt så jag gick där ifrån, haha. Emil ringde mig och jag stod och pratade med honom ett tag och den där turken kommer efter mig och går fram och tillbaka och då bestämde jag mig för att gå tillbaka till kupolen så jag gjorde det, och då gick jag runt och kollade på lite kläder och så. Nu sitter jag här, hade tänkt skita i att blogga idag, är så trött. Men jag hade inget bättre för mig. Nu tänkte jag kolla på film eller nåt, får se hur det blir. Men ni får ha det så bra, slänger nog in ett blogginlägg imorgon också! Take care.


j a g  h a r  a l d r i g  s a g t  a t t  j a g  ä r  n o r m a l .


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Inget bättre för dig!?!? :O

Men jag då? :'(

Läskigt me stationen, men vilken tur att jonas kom då! ;)

puss på dig <3

2009-10-27 @ 22:34:24
Postat av: Nicole

Svar Christoffer: Ja, okej då! Du underhåller mig ju i och för sig, brabra. Men kan ju blogga också under tiden! (;

Puss på dig med. <3

2009-10-27 @ 22:45:30
URL: http://louiisenicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0