251009 - alla gillar fisk!

Hejhopp!
"Alla gillar fisk" , inte fisk man äter dåva. utan fisk som man gör med några enkla knappar på tangentbordet. <>< visst är den söt? Och jag har en alldeles egen sån fisk, han heter Fredrich och är grymt söt. Han tycker att jag har för mycket fritid också..

Kan ju passa på att säga, nu när jag har nämnt honom och ni vet att jag har en egen fisk (sån här fisk alltså <>< ingen i ett jävla akvarium) att han är den första killen som jag någonsin hört sagt att han vill ha barn, pluspoäng på det! & nu till annat.. Hejdå Fredrich :'D haha!

Ja, idag har jag sovit, sovit, sovit och sovit tror jag.. Inte gjort ett skit alls, så finns inte så mycket att blogga om heller för den delen. Kom på helt plötsligt för lite mer än en timme sedan att jag ville ta lite kort, ehm.. blev på mig dessvärre. Tänkte lägga ut några på bloggen , bara för att liksom. Nu ska jag äta en mandarin tror jag, och kanske ett glas saft, hallonsaft, mums! Hoppas ni har haft en bra helg! Take care.


dom fyra översta kan man klicka på för att se större.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0