241009 - höstlov!

Tja.
Idag är jag glad, flum, uttråkad, muppig, social, trött och ännu mer uttråkad!!

Vaknade vid tio tror jag det var, började så klart med att smsa som den nörd jag är. Sen duschade jag, åt frulle och det blev även en titt vid datorn! Men jag är glad nu i alla fall, för vi har ju för fan höstlov!! Fattar ni hur skönt det är eller?! Kommer mycket passande, även fast vi inte har haft så mycket i skolan, men det tar på en ändå. Jag har inte så mycket planer för lovet.. Helgen nu blir chill, men det är ju på måndag lovet börjar egentligen, ska hinna träffa min älskling Denize något, och så ska jag nog träffa bästa vän Jesper, jobba på fredag tror jag, om jag kommer ihåg att ringa om det. Förhoppningsvis med Mimmi, som jag hoppas gå på bio med, Michael Jackson, This is it! Vill verkligen se den. Sen kanske det blir någon tripp till Borlänge och Kupolen.

Ikväll blir det nog bara slappa, kolla film eller nåt :) Ska snart iväg och handla med mamma, ska panta flaskor som jag har, förhoppningsvis blir det lite pengar så jag får ihop till en Ben & Jerry's! Skulle behöva det nu, var ett tag sedan. Men nu ska jag nog kila, mamma kom precis. Puss , take care.


bild på mig och Mimmi från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0