231009

God kväll!
idag har det varit en mycket, mycket, mycket slapp dag.

Inte för att jag klagar direkt.. Började tio i elva på grund av att två lektioner var inställda, skönt! Började med matte, kom lite försent, inget ovanligt.. jag fick sitta inne på Gästis (våran hotell- och restaurangskola) och jobba matte, för att resten av klassen hade matteprov och jag gjorde det förra veckan, fick faktiskt tillbaka det idag och jag var nöjd över resultatet. Efter matten var det lunch, men jag åt som vanligt inget, ni ska bara veta hur äcklig maten är. Sen efter det var det engelska, vi började med att kolla klart på en film som jag inte kommer ihåg vad det heter och som hade världens dåligaste slut. Sen när vi hade kollat klart på den så gick vi in i Lingoteket och satte oss vid datorerna, skulle jobba med något skit, jag satt och lyssnade på musik, körde lite engelskt bingo och sen blev det så klart lite facebookning, haha! Sen var klockan 13.20 och vi slutade, jag åkte hem till Christoffer då, väntade på att han och Mimmi skulle komma dit, under tiden satt jag och sjöng för fullt och tog lite egopics på Christoffers dator. Han ska skicka dom nu alldeles strax! Vi fikade lite och så innan Mimmi skulle ta bussen till Rättvik och Christoffer bussen till Borlänge och sen åka vidare till Skinnskatteberg! Men nu är det äntligen lov, kommer sakna Christoffer och Elin dock, Elin åker hem till Gotland på måndag. Men Mimmi får jag förhoppningsvis träffa något under lovet, hon bor ju inte lika långt bort som tur är.

Jag har nyss fixat med lite gamla bilder som jag har tagit, tänkte att jag kunde dela med mig av några här på bloggen. Alltid kul med lite bilder i ett inlägg, ser lite dött ut annars. :)



  
  

klicka på dom små bilderna för att få dom större.
nu ska jag inte skriva något mer, så ni får ha det så bra!
Take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0