211009

Hellusan,

Det är en jättetrött Nicole som sitter här nu framför datorn, i skolan! Väntar på att min klass ska sluta svenskan, jag har ju redan läst svenska A så jag är klar med den kursen, därför får jag lov att ha typ tre timmars hål eller vad det är varje onsdag. Har idrott klockan fem i två, tror att det är basket, grymt kul! Sen ska jag duscha, byta om (till serveringskläder!!) och käka något, sen dra till ejendals och jobba. Den här dagen kommer ta kol på mig, kommer däcka när jag kommer hem säkert. Det är Leksand - Mora idag, så jag och några till ska servera i tennishallen innan matchen. Undra hur många som kommer vara fulla? Jag är sjukt nervös, men det var jag ju innan familjemiddagen i fredags också och den gick ju rätt så bra, så jag hoppas att det går bra idag med. Håll tummarna! Jag har inte så mycket mer att skriva nu, men om jag orkar, så skriver jag ett inlägg ikväll också och berättar hur det gick på jobbet. Puss på er, take care!


why so serious?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0