201009

tjululu, kungen är tillbaka i bloggen!
Nej men allvarligt, förlåt för att jag inte har skrivit på typ år och dar. Men nu så :) Har rätt mycket i skolan, men jag ska försöka blogga så mycket som möjligt! Imorgon ska jag faktiskt jobba för första gången inom servering och tjäna pengar på det till och med, nervöst! & därför måste jag tvätta idag!! Har aldrig gjort det förut, mamma är i Stockholm och pappa jobbar (han skulle ändå inte kunna hjälpa mig eftersom att han är lika erfaren som mig) och min bror?! HA, glöm det va. Får försöka fixa det på något sätt, kan ju inte komma med skitiga serveringskläder liksom, hade föräldrarmiddag på skolan i fredags, så skitade ner dom lite. Idag har det varit en slapp dag i skolan, hade servering men vi gjorde bara en snabb dukning till några som skulle komma dit och käka lite senare. Slutade tidigare, vilken var riktigt soft! Nu sitter jag här och väntar på att försöka ge mig på tvätten, sen laga mat. Mums! höhö, jag ska inte skriva så mycket mer just nu, igår var man lite poppis på facebook kan jag ju säga (; haha! Checka det här:

Take care,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0