011109 - Natt!

kvällen har varit bra, CrazyPemma & CrazyNikkii !

Jag tog moppen till OK klockan halv åtta och träffade Emma där, vi gick in och hyrde en film, kommer int eihåg vad det hette, men det var rätt bra. Fick bli en komedi, vi vågade inte ta en skräckis, haha! Blir det nästa gång. Vi träffade Magnus och Robert när vi var där, bestämde med dom att vi skulle ses när jag och Emma hade kollat klart på filmen. Sen åkte vi hem till mig och kollade på den, när den var slut åkte vi in och lämnade den och åkte sen och parkerade moppen vid bibblan och drog till den rosa hästen och väntade på grabbsen. Frös som en gnu, sjukt kallt ute. Var med dom ett tag, sen orkade jag inte frysa mer så jag drog hem, tog på mig mjukisar, sockor och satte mig vid datorn. Emma loggade in på msn inte så långt efter och har nu skickat lite bilder. Så här kommer det några stycken. Sen ska jag kolla på film eller nåt och sova. God natt, dröm sött! Take care.
klicka på dom små bilderna för att få dom större.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0