271109 - I lost a friend!

visst saknar jag dig, mer än någonsin!



Jag mår bra, har mycket att göra, ont i benet fortfarande, haltar, kan knappt sitta, får jätteont i rumpan, haha! snart kommer jag igång med allt igen, snart mår jag toppen! :) Igår åkte jag ju då till Insjön med Christoffer, vi kollade i lite affärer och sen fikade vi och väntade på bussen i en halvtimme om inte mer, den var lite sen. Sen hämtade mamma mig, vi handlade lite och så sen åkte jag hem. Tvättade rent mitt sår och det kändes kan jag lova, men gick bra. Sen så gjorde jag inte så mycket, kan inte göra så mycket med mitt ben heller för den delen. Tog en timme för mig att somna, så illa är det. Skolan idag, hade teckenspråk, livsmedelskunskap & hygien, matte och engelska. Dagen gick rätt fort, skönt det. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och prata med underbaraste. Blir väl lite tv och så. Hoppas ni får en bra kväll :) Skriver mer imorgon eller på söndag! Och på söndag, ska jag träffa Lovisa! som jag saknar henne. Blir awesome. Take care!!

I  l o s t  a  f r i e n d . .
jag tittade på bilder, lyssnade på en fin låt, tårarna kom.
just nu är jag rädd, feg och helt på botten,
men jag saknar dig, det gör jag!

& jag älskar dig, alltid.
Sa att jag aldrig skulle släppa taget om dig,
det har jag inte gjort.. vet bara inte vad som har hänt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0