221109

h a l l o ! höhö.


tråkig söndag hittills. vaknade vid typ tio - elva och hörde farfar säga "ja men du får väl hälsa alla" sen somnade jag om. vaknade vid ett någon gång, kom på att jag har läxa till imorgon, var sjuk i torsdags och fredags så boken ligger så klart i skolan. Blir att prata med Mimmi och se om hon kan fixa det på nåt sätt, även hon var ju sjuk då så jag vet inte om hon har boken hemma. Men någon lär ju ha boken hemma och kan fixa det. Det är så sjukt tråkigt väder, men jag vill ut! Men pallar man i det tråkiga vädret? jag vet inte.. hm! Blir nog bio ikväll, har inte pratat med Mimmi idag, men det visar sig. Magen börjar snart kurra tror jag, ska väl fixa nåt käk snart och sen fixa mig lite, ifall det nu blir bio. Ni får ha en bra söndag, eller pluggsöndag som många kallar det på facebook! take care.



bilder från studion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0