211109 - Städat!

åh vad jag är duktig, haha!  Har städat mitt rum idag, satt upp en tavla och två fjärilar också, fixat med lite ljus! Så nu är det mysigt här.
 Tänkte att jag skulle visa bilder, eftersom jag inte har så mycket att skriva om. Och kom på att jag kunde ta bilder lite överallt i huset och visa hur jag bor för er. Inte så intressant, men ja! vissa rum hoppade jag över att ta bild på, typ tvättstuga och kontor. Sen kan jag meddela att jag och Mimmi ska se New Moon, vilket jag ser fram emot. Antingen imorgon eller på måndag! (: Här kommer bilderna.






1. Hallen. (jag hatar den verkligen) 2. Lilla badrummet. 3. Stora badrummet.
4. Vardagsrum. 5. Förråd, gästrum typ. 6. Brors rum.
7. Mina föräldrars rum. 8. Köket. 9. köket.


Klicka på bilderna för att se dom större.

Och här är lite bilder på mitt rum.
på första bilden, där jag har datorn, det borde ska snart bort, och så ska jag köpa en nya dator.





hittade även mina halsband när jag städade.

Ha en bra kväll folket. puss!
take care.


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack att du vill hjälpa! :D

Fyfan vad avundsjuk jag är på ditt nya hus. Så galet snyggt!!!! Jag ska fan också bygga ett eget hus, hihi

2009-11-21 @ 22:17:39
URL: http://mmlars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0