201109 - helg & sjuk!

u n d e r b a r t ! ... är dock inte rätta ordet för hur jag känner mig just nu.


 Hejsan hoppsan! jag mår typ inte bra, har feber fortfarande, ont i magen också och huvudet. Bra start på en helg? Nej, skulle inte tro det va! Farfar kommer nog hit imorgon, urk! jag vill inte.. varför tänker jag inte berätta här. Kan ta lite om det i den privata bloggen kanske, om jag känner för det! Jag käkade nyss, och inte fan vare gott. Jag vet inte vad det där, men på sista tiden har jag börjat tycka att all mat är rent ut sagt äcklig. Men det är väl nåt som försvinner. Ikväll blir det väl att kolla lite på idol, inte för att jag tycker att det är ett dugg bra med ändå, har ju inget bättre för mig. Sen tänkte jag att jag skulle fixa en ny design till min privata blogg, tycker att den jag har nu är så otroligt ful så! Sen fick jag sån sjuk lust till att redigera lite bilder, så kanske ska göra det också. :) Jag tänkte göra en ny "flik" där uppe i bloggen under headern med mina egna bilder oså, inte för att jag fotar så mycket nu längre. Men kan slänga in lite gammalt där till en början, sen ska jag försöka få tid till att ta lite nya bilder i vinter, lite landskapsbilder och så. Vill inte tappa det här med foto helt, det är ju ändå ett av mina största intressen. Vill bli bättre också! Får se hur det blir med den saken, har en ny fototidning här bredvid mig också som jag tänkte hämta lite inspiration ur. Sen ska jag nog till fotostudion i skolan och fota någon dag också, måste bara hitta en eller flera modeller. Vet några jag ska fråga i alla fall! nej men nu ska jag sätta igång med bilder, och design. Puss på er. take care!!


rätt gammal bild , ye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0