141109 - Helg!

Förlåt för dålig uppdatering, men jag mår inte så bra just nu. Hänt så mycket på sista tiden!


Men kan berätta lite kort om den här dagen.
Jag vaknade typ halv två, för sent. Fy mig! Gick upp och käkade lite frukost, för en gångs skull. Sen gjorde jag mig i ordning och satte mig vid datorn, Emma skrev och frågade om jag ville med och fika och jag pallade inte gå i regnet enda in till Leksand, men som tur var skulle morsan och farsan ändå genom där, så hänkade med dom. Åkte till Emmas mamma, sen gick hon, Erika och jag till Siljans konditori och fikade, pratade och så där. Sen skulle dom dra till Emmas farmor och farfar och då hade mina föräldrar precis kommit tillbaka till Leksand så jag åkte med dom hem. Och nu sitter jag här. Ska nog käka snart, klyftpotatis och biff, eller nej, inte biff. vet inte vad det heter, haha! Ikväll händer det antagligen inte så mycket, tråkigt nog. Måste plugga också, men det kanske jag tar imorgon i stället om det inte händer något bättre. Vilket jag hoppas på att det gör. Behöver det nu, behöver dig!
Nu ska jag kila, puss puss. take care.


Lite onödiga bilder eller nåt sånt, klicka för att se större.

E l i n.                S k o l a n.             N i c o l e.            V å r a t  k ö k.


J e n s  &  L u k a s.                      N i k l a s.                         S m u r f a r.

E l i n  &  C h r i l l i s.
                     F i s k.                        N i c o l e  &  E l i n.
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0