071109 - Kom igen!

Snart spelar AIK - Göteborg!! Hoppas verkligen att det går bra.
Och på onsdag är det AIK - Leksand, vilket jag är lite fundersam över hur det kommer gå..


Dom är ju inte så bra som dom kan vara faktiskt, synd nog! Vill gå på matchen, men vet inte vem som är villig att följa med, inge kul att gå själv direkt :) och samtidigt vill jag jobba, men om jag hittar någon att gå med så är det självklart att jag ser matchen i stället för att jobba på matchen. Får se hur det blir. Idag sov jag bort halva dagen, som vanligt, haha! Sen har jag inte gjort så mycket. Nu ska jag käka oså, sen kolla på matchen! Uppdaterar lite senare om hur det gick. puss, take care!






uppdatering 21:18

AIK vann med 2-0 , så jäkla härligt! bäst bäst bäst.
har inte hänt någonting alls idag. trött och ont i huvudet.
vill se på film , blir nog så. tror jag, vet inte riktigt,
fan va jag babblar :)
take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0