031109 - Muppar!

Zoo & PimPim!

Jag sitter här och dricker te med Chrillis! Vi har precis gjort klart våran extremt seriösa och underbart roliga film, haha! Nej men seriöst.. vi är muppiga som fan. Lägger ut den i slutet av inlägget, så ni får se den. Idag hade jag varmkök A för första gången och det var faktiskt roligt. Fick göra två olika fonder och sen pannkakor, rosa faktiskt! Har tagit bild, men eftersom att jag av någon anledning har tappat bort min mobilsladd till datorn så kan jag inte visa er. men det kommer! Imorgon har vi engelska och idrott, eller dom andra i min klass har svenska också så jag har hål i typ två timmar, lite mer. inte kul alls! Men men.. har faktiskt inte hänt mycket alls idag, så jag tänker inte skriva något mer. Här kommer filmen! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0