021109 - Skolan!

När man inte har någon lärare så brukar det bli så att man inte jobbar speciellt mycket, vilket inte jag gör just nu! Jag är trött som fan, glad, mår hur bra som helst just nu! Så jävla skönt. Förutom att jag gick upp tidigt i morse, för tidigt. Gick upp halv sju.. Vilket jag inte hade behövt göra. Men men, började åtta! Halv tio, när vi har slutat har jag kök för första gången, ska bli intressant. Ingen aning om vad som händer, men det visar sig!

Slutar tre idag, efter skolan ska jag vara med Chrillis. Men måste hem först och hämta lite kläder, menar.. det är skitkallt att åka moppe så här års! Ska snart ställa av den, så då får man ta och åka buss till skolan eller gå. beror helt på när jag börjar på dagen. Lite segt att gå fyra kilometer i snö.. men ja :) Hur som helst, ikväll ska jag försöka komma i säng lite tidigare, helst typ elva. Men så lär det inte bli om datorn är på, får se till att den inte är det. Men rätt trevligt att vara social med folk på kvällarna, men men.. nu ska jag kolla vidare lite, och sen kanske jobba lite.. eller nej, det låter inte som någon bra idé. Jag kan ju allt som vi ska repetera! Men ni får ha en underbar dag folket. Puss på er. take care!!


Nicole & Nicole, äntligen fått träffa henne nu igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0