271209 - Kupolen.

n ä r  m a n  t r ä f f a r  v a r a n d r a ,  o c h  i n g e n  a n n a n  -  s å  ä r  m a n  t i l l s a m m a n s .




 Hejsan!

 
  Idag gick jag upp vid två tror jag, mamma frågade om jag ville med till Borlänge och det sa jag inte nej till. Så jag käkade och fixade mig, sen drog vi till Borlänge. Jag hittade en jacka för 800 spänn, gillar rea! och sen köpte jag en bh, det är nog den billigaste bhn jag någonsin köpt. Gick på 150 kronor! När vi hade fixat det vi skulle åkte vi hem. Ska nog tillbaka dit imorgon och kolla efter ett par byxor, det behövs faktiskt. Hoppas någon vill med bara, inte så kul att åka själv.

  Klockan halv åtta ska Emma och Robert hyra film, sen kommer dom hit. Så jag måste plocka lite på rummet och så innan dom kommer. Så blir det filmkväll och så. Blir nog toppen tror jag! Och det översta i min blogg tyckte jag bara var så logiskt, det kanske stämmer. Den var en som sa så, men ja. Så var det med det, nu ska jag börja fixa lite på rummet. Take care!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0