191209 - Jullov & parken!

G å r d a g e n  v a r  b r a !



Hejsan snyggisar!

 
Igår när jag och min bror skulle till bussen så kom pappa precis hem på rast och frågade om han skulle köra ner oss till bussen och jag sa ja, sen så när vi var där så sa han "äh, jag kan köra er en bit till." Så körde han oss till skolan, finns inget bättre än att få skjuts till skolan, med bil. Jag hatar buss! När jag kom till skolan träffade jag på Mimmi och Christoffer så vi gick till Gästis tillsammans och där var det massa HR-elever och lärare och vi satte oss ner och fikade tillsammans. När vi hade fikat klart gick jag, Elin och Mimmi och tog lite oseriösa bilder och sedan gick vi till kyrkan och lyssnade på lite sång och sånt. Efter det blev det lunch och sen sa vi hejdå till folket och jag och Mimmi väntade på bussen hem till mig.

   När vi kom hem till mig så kollade vi lite kläder och skor, sen busstider som inte gick så bra. För mitt internet ville inte funka, pappa svarade inte och jag hittade inte tidlistan heller. Så vi frågade Fredrich om han ville kolla åt oss och han var gullig och gjorde det, haha! Sen kom mamma hem och körde ner oss till stationen så åkte vi hem till Mimmi och då spelade vi biljard med hennes syster och sen kom henne pappa och var med också. Jag och Mimmi vann, så klart! Vi käkade, gick ut med hunden och fixade oss. Och så klart skrattade vi en hel del. Ellinor fick ta massa kort på oss medans vi fixade oss. Sen kom Mia också, och när jag och Mimmi var klara körde hennes pappa oss till parken. Sen blev det dans och skratt hela kvällen fram till ett. Träffade massa trevligt folk också, tumme upp för det! Nu tänkte jag bjuda på lite bilder.


Mimmi och Christoffer






Mimmi, Elin och jag





Mimmi, Johan, jag, Elin och Niclas



Mimmi och jag







take care sweeties.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0