171209 - Volleybollturnering!

You.
<3




Tjatja!

 
Idag gick jag upp vid sex och gjorde mig i ordning, som vanligt orkade jag inte någon frukost. Men en macka fick jag i mig i alla fall. Sen åkte jag med mamma in till centrum och gick till brandmannen och väntade på att Mimmi skulle komma, när hon kom så gick vi till vårat omklädningsrum i skolan och bytte om, målade oss och så där. Sedan drog vi till sporthallen. Våran första match var mot IP3. Men dom kom inte, så vi "vann" det matchen och fick vänta en timme tills våran nästa. Gjorde inte så mycket under tiden, så när nästa match var, mötte vi ES3. Bland annat min bror och det var inte kul, för dom vann. Sen rullade dagen på, vi hade lunch och det var massa småbarn som åt då. Och dom kollade ju inte lite heller, dom stirrade verkligen på oss och det var en tjej som frågade om vi var blåa monster och en kille sa att han skulle göra blåbärspaj av oss och så frågade en grabb om autograf också. & när jag skulle gå och hämta mjölk så ser en tjej mig och ba "ÅH, KOLLA!!" alltså, har dom aldrig sett en smurf förut eller? (; När vi hade käkat hade vi en match kvar, den gick kanonbra i början men sen gick det åt helvete. Så vi vann ingen match alls, förutom den när motståndarna inte kom då!

    När vi var klara med våra matcher gick jag, Mimmi och Samuel till ica och köpte julmust och det var rätt många som kollade på oss. Men vi fick höra att vi var snygga, det händer inte så ofta annars när man är ute i Leksand, haha! Efter det gick vi in på bokhandeln och när jag kommer in så säger hon i kassan "Åh, va snygg du var!" haha, folk är som dom är. Sen gick vi och träffade Jesper och vi gick till Gästis och satte oss, gjorde typ ingenting. Haha, juste ja.. på väg till ica så höll Mimmi och Samuel i mig för att jag har sjukt hala skor och halkar hela tiden, och då så skulle jag visa hur duktig jag var på att glida på skorna, för jag kunde det igår. Och så låg jag nere där på marken lika fort som jag gled iväg, duktigt! Sen vid halv tre gick vi till brandmannen, jag sa hejdå till gullisarna och mamma hämtade mig så drog vi hem.

 Nu tänkte jag bjuda på lite bilder..






lite pics från volleybollen,
& jag hittade även gamla bilder på mig.
ibland har man då inte haft något liv. haha.




man kan typ klicka för att se större, höhö (;


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah!! en så söt smurf har ja aldrig sett :) <3

2009-12-24 @ 11:08:19
URL: http://engelbertoffsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0