161209 - Två dagar kvar!

S Å  J Ä V L A  B Ä S T !



Helluuuuuuuu.
Dagen har varit bra, förutom matteprovet. MVG till mig, ehm.. eller inte!

   Jag tänkte gå till skolan idag, kom dock iväg lite sent. Men ingen var hemma så jag gick! När jag hade gått en liten bit på vägen utanför oss kommer pappa och mamma. Då stannar dom och säger hej och jag surade och gick, då åkte dom hem. Sen någon sekund efter kommer bilen tillbaka, då stannar pappa och jag går dit och så erbjuder han sig att köra ner mig till Tibble. Så visst tänkte jag, den jobbigaste biten. Men inte det, han körde mig hela vägen till skolan. Skönt med värme! Det var kallt och snöade, så skippade gärna det.

  Hade engelska första lektionen. Sen hade jag hål i två och en halv timme, första timmen spenderades på att göra matteprov! Vi fick sitta i ett rum med NS2or. Några som jag kände va där så jag frågade om lite hjälp och så, lite smått diskret. Men det hjälpte inte så mycket. Gick åt helvete! När jag hade gjort klart det gick jag upp till svenskan och var med på klassrådet. Sen träffade jag Jesperrrrr!! Det var kanon. Behövdes. Efter det så hade vi idrott, det var volleyboll. Så nu har vi taggat oss inför turneringen imorgon som kommer gå åt helvete, haha!

 Efter skolan åkte jag, Christoffer och Amanda till Borlänge. Vi kollade runt lite och jag började må sjukt illa. Fick jätteont i magen, skakade och hade ont i huvudet. Vet inte vad det var, men kändes som att jag skulle svimma. Så jag bestämde mig för att åka hem vid halv sju. Åkte hem och satte mig här. Fixade tröjorna som jag och Mimmi ska ha imorgon! Skrev lite på dom. Så nu är allting under kontroll tills imorgon. Kommer bli awesome!!



Jesper tog lite kort när vi hade idrott.


Christoffer & Amanda på bussen.


Nicole - Fikus är inte gott.
Mimmi - Fikon!
Nicole - Jaja, varför har inte du ätit upp ditt fikus?





jag hittade en bild på facebook,
från när jag gick media,
spelade in radio i studion!

take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0