151209 - Plugg, plugg & plugg!

I can't forgive myself, seeing those picture of you with someone else, i t  h u r t s !



Hej hopp! Dagen har varit jobbig, slitsam. Började åtta med kök, slutade tre! Har gjort 40 smörgåsar, fixat med desserter och massa. Storstädade även köket. Ingen höjdare, men vilket bra resultat det blev alltså! Jag och Mimmi fixade allting på hyllorna så det blev perfa. Vi lagar ju lunch till oss själva varje tisdag och käkar med klassen på Gästis! Idag blev det smörgåsar, massa desserter. & läsk!! höhöh, alltid fått saft förut. Men idag blev det en specialare. Det var soft. När vi hade slutat så väntade jag på bussen, sen åkte jag hem och började plugga lite matte, håller på fortfarande. Sen lagade jag mat också, käkade oså. Nu sitter jag här och tänkte skriva ett snabbt inlägg. Imorgon har jag matteprov och det kommer gå åt helvete rent ut sagt! Men sånt är livet, haha. Gör mig bästa i alla fall, det är tydligen ett svårt prov. Men det visar sig. Sen blir det hål i två och en halv timme, sen idrott. Hoppas på att det är volleyboll. Sen kanske jag åker till Borlänge, annars blir det väl att åka hem.

  Jag måste fortsätta med matten nu, tänkte lägga in lite bilder från dagen först bara! & klockan nio blir det Andra Avenyn! Take care.



Mimmis & mina smörgåsar.


dessert & smörgåsar.


Mimmi torkar av hyllorna.


plugg, plugg, plugg.


man kan även ta en paus och kladda lite när man pluggar.


Elin - Får du in glaset i munnen?
jag testar, och jag får in det.
Elin - Hur fan får du in det?
Jag - Jag är van.

f ö r s t å  i r o n i n .




haha, ibland är man lite omogen,
men man har även kul.
fin gurka. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0