141209 - MVG!

j a g  k ä n n e r  m i g  d u k t i g !  toppen, kanon, grymt, awesome!! höhö. jag överdriver.



I morse gick jag upp strax efter kvar över sex. Gjorde mig i ordning och käkade en macka. Sedan funderade jag på om jag skulle gå till skolan eftersom att jag var klar så tidigt. Så jag började gå och märkte att klockan var så pass mycket att jag kunde åka buss. Men så kom jag på, att jag hade mitt busskort hemma. Så det var bara att gå vidare. Var framme strax innan jag började så hann precis till teckenspråket när våran lärare kom. Vi fick tillbaka proven och sen gjorde vi lite uppgifter, sen spelade vi bingo! Efter det blev det kök, fram till två. Vi blev klara mycket tidigare idag, skönt faktiskt! Förutom att jag måste sitta i skolan och vänta på att mamma ska komma. Hon slutar halv tre, då ska vi handla och sen ska jag hem och baka. Blir nog fyra olika sorter idag. Vill bli klar med baket så fort som möjligt. Har matteprov på onsdag och jag ligger typ 20 sidor efter så det är lite illa. Men det får gå som det går.

  Jag uppdaterar nog lite senare idag, med bilder också! Så det blir nog i samma inlägg. Men tjao, vi höres senare babes! Take care.




HAHAH,
En lärare på skolan till två elever - Visste ni om att det fanns en datasal här?
Dom - Nej!
Läraren - Inte jag heller, jag har jobbat här i tio år och hade ingen aning om det.

Alltså, tjena blixten!



Uppdatering 21:28

Jag har nyss bakat klart, det blev lussebullar, chokladmuffins, brownies, kolakakor och chokladsnitt! & det tog sin lilla tid kan jag säga. Var hemma strax innan halv fem så då började jag med allt. och var klar vid nio! Nu är jag helt slut verkligen. Först kök från tio till två i skolan, gjorde desserter & lite degar och sån skit. Och sen hem och baka fem olika grejer + laga mat, eftersom jag inte åt det mamma lagade. Men det har gått kanonbra med allting i alla fall och jag ska fortsätta imorgon eller på onsdag. Beror på, måste ju faktiskt plugga till matteprovet. Så det får nog vänta till onsdag med baket.





Niclas - Smiska mig då!


Kommentarer
Postat av: sofia

nicoleeeee, heeeeeej! nu hittade jag hit haha. vadå, har du varit i stockholm? utan att säga till, elaking! :( tittade ialla fall på filmen som du och jag gjorde förut som du har lagt upp här på bloggen, så jäkla grym haha! jag saknar sig vännen, hoppas att du har det bra <3

2009-12-15 @ 17:47:56
URL: http://sofiiaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0