131209 - Hemma!

H a r  h a f t  e n  k a n o n b r a  h e l g !



Hellu folket, nu är jag hemma! & jag orkade inte blogga igår när jag kom hem. Ringde Emil i stället och pratade lite. Men helgen har varit bra och jag har hunnit med lite saker, träffat en del människor. Inte alla jag ville träffa då, men det får jag göra en annan gång.

  Lördag, jag gick upp vid halv tio och gjorde mig i ordning sedan åkte jag, mamma & pappa till min bror och hans fru. Vi fikade lite och så där, sen följde Ann (min brors fru) med oss till farmor och hämtade upp henne, sen drog vi in till Täby centrum. Gick där i ungefär en timme tills Patricia, Patrik och Saga kom! Har inte träffat Patricia på säkert två år tror jag, så det var riktigt kul att göra det igen! Och dom hade deras lilla söta dotter Saga med sig, hon är så jävla söt! Vi gick runt, pratade, fikade och det var kanon. Jag drog hem strax efter halv fyra, jag gick till min moster och där var min bror, Ann, Björn, Camilla och Jonas. Vi käkade mat och så där, sen vid sex drog jag ner till centrum och väntade på Louise, hon kom med sin lilla son Theodor, sjukt söt!! och vi gick in och handlade lite gott, sen drog vi hem till Louise och pratade, kollade film och hade skoj. Det är alltid lika kul att träffa sina barndomsvänner. Gick tillbaka till min moster vid nio, blev där ett tag. Sedan drog jag till Micke och Heléne. Pappa var där, så vi snackade ett tag, sedan drog vi hem till farmor.

  Idag gick jag upp vid tio, käkade och gjorde mig i ordning. Sen drog vi över till min faster och kusinerna. Dom ville så klart leka en massa så jag sprang runt där en massa. Men det var kul att träffa skitungarna faktiskt. Man saknar dom mer än man tror! När vi hade varit där en stund åkte vi in till Solna, till min farfar och träffade honom och Anna. Vi fikade där och pratade lite sen drog vi vidare hemåt. Var hemma runt sex-tiden. Då bakade jag lite, bondkakor, hallongrottor och nougatrutor. Sedan gjorde jag scones och vi käkade det och drack te. Nu sitter jag här, ska snart göra mig i ordning, ta bort smink och så. Sedan blir det Paradise och ringa Emil!

Nu har jag rätt bråttom om jag ska hinna. Så jag skriver mer imorgon! Take care.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0