091209 - Ingen rubrik!

I  d o n ’ t  w a n n a  s e e  u s  a p a r t .


  Skolan var chill idag, började 10.40, hade engelska i Lingoteket, laddade ner spotify och satt och lyssnade då smurfmusik hela lektionen typ. Sen hål i två timmar, & då kom min bästa vän Jesper till skolan och hälsade på mig, sen hade vi idrott, volleyboll. En vecka kvar till turneringen, nästan i alla fall, på torsdag nästa vecka. Efter idrotten gick jag, Jesper, Mimmi och hennes familj till Siljan och fikade och sen åkte dom hem och jag och Jesper pratade en massa och som vanligt får han mig att fundera så mycket. Men det var bra att jag fick träffa honom, har saknat honom massor. Idag kom även bästa hem igen, och honom har jag också saknattttt!

 Imorgon börjar jag tio över åtta, slutar tjugo över tio. Soft! Men då ska jag antagligen vara med lite på min klass svenska, för jag och Christoffer ska till Borlänge när han har slutat. Åker nog tio över ett, jag måste köpa skor!! (som jag så klart inte kommer hitta några) Har varit där två gånger nu på två veckor och inte hittat några, men tredje gången gillt? Tror knappast det, men kan hoppas! Sen måste jag ha lite annat också, sen ska jag hem till Christoffer efter det och plugga, kan behövas. Prov på fredag och det kommer gå åt helvete, kan ingenting. Det handlar om Mikrobiologi, jag ba huh?! när jag hör ordet.

   Nu ska jag kolla på Paradise hotel och sen prata med bästa! Bättre avslut på kvällen kan man ju inte få. Ni får ha det toppen finisar, take care!!



jag saknar stockholm!!
& bilden tog jag för typ något år sedan, väldigt gammal.


Kommentarer
Postat av: Carro

jävligt fin blogg! :) Ska lätt följa!

2009-12-09 @ 21:04:42
URL: http://www.Carrosfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0