081209 - As long as you love me!

ja.. jag lyssnar på Backstreet boys just nu!


Idag har det bara varit kök helaste dagen i skolan, jag var med Elin idag och vi gjorde glass & lasagne. Det blev faktiskt riktigt bra! Vi gjorde egen pasta till lasagnen, såna där plattor, och det blev lyckat som fan. Vi är proffs, haha! Även fast dom blev typ en meter långa. Efter skolan ringde jag mamma & jag hade sån tur att hon var på konsum så hon hämtade mig så åkte vi hem, och där stötte jag på en mycket glad hund. Haha, han är så söt. Vi låg på golvet och kramades lite! Jag kom och tänka på hur mycket jag ser fram emot att gå i trean, ska bli så roligt med apu i Sälen i åtta veckor, gratis boende och liftkort. Kommer nog bli super! Men det är tyvärr ett tag kvar, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

 För övrigt så suger det att vara inne på msn, för bästa är inte inne, blä! Allting suger, faktiskt. Men det är bara idag. japp japp! Jag funderar på om jag ska ta en promenad med Baloo, men det är så mörkt ute, läskigt! Får se hur det blir, är så jäkla trött så skulle inte vara fel att dra ut en sväng. Och sen komma in i värmen och dricka te, låter mysigt! Så nu går jag :) take care!!




och jag är skabbig på bilden, jag vet.




Snart är det faktiskt ett nytt år..

[x] du har hittat ny musik du gillar
[x] du har fått nya kompisar
[ ] du har varit utomlands
[x] du har varit ledsen
[x] du har velat/vill dö
[x] du har varit glad
[x] du har druckit alkohol
[x] du har blivit/är/varit kär
[x] du har känt dig sviken
[x] du har känt som att ingen har sett dig
[ ] du har suttit vid datorn mer än innan
[x] du har skrivit en låt
[x] du har känt hat
[x] du har varit "sjuk"
[x] du har varit sjuk
[x] du har dansat
[x] du har bråkat med dina föräldrar
[x] någon har sagt att du är snygg
[x] du har bråkat med din älskling/kompis
[x] du har strulat med en främling
[ ] du har strulat med en av samma kön
[ ] du har varit så uppjagad att du gjort misstag
[x] du har gråtit för något som hänt i ditt liv
[x] du har kallat någon hora/slampa
[x] du har pissat utomhus
[x] du har slagit någon
[x] du har spytt
[x] du har gjort nått olagligt
[ ] du har raggat på främlingar
[x] du har kysst en främling
[x] du har kysst en kompis
[ ] du har rökt
[ ] du har rymt hemifrån
[x] du har bakat
[x] du har sovit utomhus
[ ] du har åkt bil med fyll/fyllon
[x] du har saknat någon
[ ] du har badat i havet
[x] du har solat utomhus
[ ] du har solat i solarium
[x] du har snackat i telefon mer än 2 timmar
[x] du har fått blommor av någon från motsatta könet
[ ] du har gett någon blommor
[ ] du har sett en död människa

fan vilka tråkiga saker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0