071209 - I am king!

ironin flödar här, jag är typ rätt nere.. ehm, ja!



  Gick upp i tid idag, för en gångs skull, men så klart var bussen typ en kvart sen och höll på att åka förbi mig. Haha, det är bra med reflex! Kom i alla fall till skolan och då hade jag teckenspråksprov, vilket gick rätt bra.. tror jag! Kändes bra i alla fall. Efter det hade jag ingen lektion på en och en halv timme så satt bara och väntade på att Mimmi skulle komma, men så klart kommer hon typ nästan precis innan vi börjar, så jag satt bara och hade tråkigt. Pratade liiiite med den bästa. Sen hade vi kök från tio över tio till tre. Vi var helklass i köket vilket var väldigt rörigt och jobbigt. Men jag hann klart med mitt till klockan två, jag fick i uppgift att göra någon sallad, någon konstig och äcklig sak. Slutade i tid med att bussen hem gick, så slapp gå. Christoffer följde med mig hem, när vi kom hem till mig såg jag att morfar hade kommit, så sa hej till honom och hans vovve Baloo! Var allmänt flum hela tiden, vilket två personer fick stå ut med en hel del, men vafan! :)

 Imorgon blir det kök hela dagen, onsdag blir det engelska och volleyboll, torsdag & fredag är det bara vanliga, tråkiga lektioner som matte och så. Och juste, det är lucia på fredag också, och efter det blir det fika och sen prov i livsmedelskunskap, vilket kommer gå åt helvete känner jag! Sen kanske jag åker till Stockholm på fredag, skulle vara underbart att träffa mina vänner där, men jag har inte bestämt mig riktigt än, finns saker jag missar om jag åker, vilket är tråkigt. Får se hur det blir, det är ju inte fredag än så. Om jag inte åker blir det antagligen att jobba på fredag. Men men, nu ska inte jag tråka ut er mer, utan jag ska lyssna på Lars Winnerbäck & tänka på en underbar person, tills paradise hotel börjar, så ska jag kika på det och sedan försöka sova! Take care.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0