031209 - Skolan!

kallt, kallt, kallt!

hm.. ja, det är kallt ute, det är vinter. Inte okej! Orkade inte blogga igår, I'm sorry! Men hade fullt upp, men lovar att jag ska blogga idag, senare. Hinner inte så mycket nu, jag hade en halvtimmes hotellkunskap i morse, sen klockan nio gick vi till bion för att se This is England, hemsk film för fan. Jag och Mimmi mådde illa, det var inte kul alls. Efter det gick vi till matsalen och åt, eller jag drack mjölk och vatten, haha! Sen satte vi oss vid datorerna och chillade bara. Skriver ett snabbt inlägg nu, har matte alldeles strax. Sen slutar jag, tio över ett. Då ska jag vara med Mimmi, vi drar ut i Leksand eller drar hem till Christoffer, sen blir det middag på skolan klockan sex, blir trerätters. Men ja, jag var smart nyss. Kolla det här,

Mimmi - Vad glad du låter!
Samuel - Lam?
Mimmi skrattar.
Nicole - Men sa du lam, det trodde jag med.
Mimmi - Men nej, glad!
Nicole - Jaha, men det är ju typ samma sak... neeeeej, om man är lam så kan man ju inte röra på sig.

Nu ska Mimmi dricka vatten och sen ska vi dra till matten! Hörs ikväll, när jag kommit hem från den otroligt goda middagen, hoppas jag på! :) Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0