031209 - Middag på Gästis!

massa mat, massa skratt, massa tårar, massa blickar..

Ja, vi åt en jävla massa mat, skrattade så vi grät och därför fick vi en jävla massa blickar på oss. Men vafan, man ska bjuda på sig själv. Kul var det i alla fall. Även fast varmrätten var det enda som var riktigt gott. Det var treorna på hotell- och restaurang som hade middagen och våran kypare/servitör Patrik var urduktig. Stackarn säger jag bara, han fick stå ut med så himla mycket. haha! Middagen gick på 140 kronor, vi som går på Gästis får maten för halva priset, så det var riktigt bra faktiskt. Sen fick vi även se när Patrik flamberade våran efterrätt, jag kommer få panik när det är jag som går i trean och ska göra det framför gästerna. Men det gick bra för honom & det var även första gången. Respekt! Har tagit lite bilder under dagen som jag tänker bjuda på och även två "citat" , gissa vem som är den dumma?! inte jag.. host!

Mimmis morfar - Jag vill ha en lättöl, gärna mörk om ni har.
Patrik - Vi har nog bara ljus tyvärr.
Mimmis morfar - Ge mig en ljus och släck den.
Så skrattade alla (förutom jag)
Jag - Jag fattade inte men det var säkert kul.

- När min pappa och mamma.. Nej, mamma och bror, men neeej, pappa och bror!







så här har jag sett ut idag
& för dom fyra mindre bilderna i mitten,
klicka på dom för att se dom större.
det var allt från mig,
godnatt allihopa! :)
take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0