011209 - Ett nytt år närmar sig!

det är redan första december, sjukt?! Svar ja!


Vaknade tio i sju idag, så hann inte ta bussen, så jag cyklade. glömde så klart vantar så jag frös typ fingrarna av mig, tyckte att det var sjukt kallt, var faktiskt två minusgrader och nu på kvällen är det faktiskt sex minusgrader. började tio över åtta, hade kök hela dagen fram till tre. vi gjorde köttbullar, fläsk, bruna bönor, ungsstekt potatis och tsatsiki, sallad och citronpannacotta med bär till efterrätt.

 Efter skolan drog jag och Christoffer till banken och tog ut pengar, gick in på ica och jag blev halft ihjälskrämd för att dom skrek ut i dom där jävla högtalarna att Mats skulle komma till kassan och jag hoppade till som en gnu. Sen köpte vi lussebullar på konsum och en varsin chokladkalender, haha! sen gick vi hem till mig. satte oss typ vid datorn, åt lussebulle och drack te. Sen så blev det msn och dryga sig lite, vilket någon säkert märkte av, höhö! har inte hänt så mycket idag, imorgon blir det skola, engelska (har prov och det kommer gå åt helvete) sen har vi idrott, volleyboll, hoppas det går bra med mitt ben, har riktigt ont. men vill verkligen vara med så, slutar vid tre, drar hem till Christoffer ett tag, käkar och så, sen klockan sex ska jag jobba. Ska jobba i kiosken under matchen med Amanda! Så blir nog förhoppningsvis inte så mycket spring för mitt ben.

  Hm.. ja, pappa var dum idag också! haha. Jag och Christoffer står i tvättstugan och pratar om att pappa såg oss idag när han körde buss och så sa Christoffer
          - Då sa han väl där är min dotter.
Nicole - Haha, jovisst.
Christoffer - Eller knäckebröd.
Nicole - Knäckebröööö!
Pappa - Jag har slutat säga så.
Nicole - (trodde han menade knäckebröd) Varför?!
Pappa - För att alla säger stackars dig när jag säger det.
Nicole - Men va?
så går det ett tag, och jag ba
         - JAAAAHAAAAA! (kom på att han menade att folk sa stackars dig för att jag var hans dotter.)
Pappa - Men är du seriöst helt jävla blond eller?!

 ja, så kan det låta här. har inte mycket mer att säga nu, så skriver väl kanske ett inlägg imorgon efter jobbet eller när jag har hål, medans min klass har svenska. puss, take care! Bjuder också på lite bilder från skolan idag. :*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0