8 januari 2016. Helg!

Åter igen var det då fredag, vad fort tiden går!

Dagen startade igång rätt så segt idag faktiskt, efter en lång natt då båda barnen bestämde sig för att vara vakna halva natten. Blir allt mer & mer vanligt här hemma, från att ha haft två barn som sovit så himla bra till två barn som är helt omöjliga på nätterna. Hoppas det vänder tillval snart i alla fall, för det är ganska jobbigt och jag är trött hela tiden!

Efter frukost blev det massa bus, när Milton somnade igen vid 11.30 gjorde jag en ost- & skinkpaj till imorgon. Därefter väntade jag bara på att Milton skulle vakna, fixade lunch. Köttbullar som blev kvar från julafton & makaroner. Milton älskade det och åt riktigt mycket faktiskt. Han matvägrar för det mesta just nu annars! När vi hade ätit så gjorde vi oss i ordning, Melanie fick mat och sedan gick vi ut. Först fick vi hem till "Nåån" (Elinor), med ispåsar och drickan till imorgon, därefter blev det en sväng till Ica, Milton åkte pulka hela vägen. När vi kom ut från affären började Milton ropa efter sin farmor så vi började gå dit. Resten av dagen spenderades där med kaffe & bus innan Tobias kom och hämtade oss, och lämnade våra cyklar där som behöver lagas lite. 

Väl hemma så nattade Tobias Milton och jag började med maten. Testade något nytt idag, tacotårta, det var väldigt gott! Nu lägger jag Melanie och Tobias städar bort julen. Tänkte ta bort mitt gamla nagellack, duscha & fixa lite inför imorgon när det blir en heldag med mina tjejer, sedan åker vi in till Uppsala för att träffa några andra mammor, käka & gå ut! Ser verkligen fram emot det. Vi ska fixa oss hos Elinor, hon, jag & Towe. Kommer bli så bra!

Ha en fortsatt fin kväll allihopa. ♡




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0