15 maj 2015. Leksand!

Hej på er. 

Jag är hemma hos mina föräldrar i Leksand med Milton, vi har det hur bra som helst. Det enda jag skulle vilja ha lite bättre är vädret. Igår var det i alla fall sol, dock blåste det väldigt mycket hela dagen och det förstör så mycket, blir så himla kallt. Annars njuter vi fullt ut av tiden här och Milton tycker det är så himla roligt att busa med mormor & morfar. Tänkte bjuda på lite bilder som jag tog igår, mer bilder från hela veckan tänkte jag lägga upp någon annan dag!

Kan även slänga in att idag går jag in i vecka 36, (35+0) och har bara 35 dagar kvar till beräknat förlossningsdatum. Helt galet, det är ju ingenting. Så himla nära nu och jag längtar som en tok! 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0