19 april 2015. Ena faddervalet.

Vi har gjort vårt första fadderval till bebisen i magen, igår frågade vi den här personen om hon ville ställa upp på det och hon tackade ja!! 

Miltons faddrar är min ena bror Dominic & Tobias syster Felicia, när vi väntade Milton var dom två dom självklara valen för oss. Inför kommande bebis vill jag ha en från varderas sida igen och mitt val, var även denna gången, det mest självklara. Varför? 

• Jag har ingen syster, men jag har en person i mitt liv som är så nära en syster man man komma. En person som jag vet att jag aldrig kommer förlora oavsett vad. Vi har varit vänner i mer än 20 år och inte en enda gång har vi glidit ifrån varandra som man lätt gör någon gång i livet med sina vänner, när man växer upp. Inte ens när jag flyttade ifrån Vallentuna så tappade vi kontakten. Den enda personen jag lyckades hålla kontakten med igenom alla åren, jag är glad att det är just hon. 
Jag flyttade ifrån Vallentuna till Leksand 2000, vi hade då gått på dagis tillsammans och enda till ettan hade vi varit med varandra i stort sett varje dag. Men när jag flyttade så höll vi kontakten genom brev, sedan blev det över internet och telefon efter att åren gick. Vi träffades nästan varje gång jag och familjen besökte Vallentuna och då hittade vi på dom mest konstiga lekarna och saker att göra. Vi hade så roligt tillsammans och vår fantasi fanns det inget stopp på. Hon gjorde mig så glad, lika glad som hon gör mig än idag. Det är verkligen en sån där person som man vet att man alltid kommer ha kvar i sitt liv, genom allt. Min soulmate.

Mina barn är det absolut viktigaste och mest värdefulla jag har i livet och därför väljer jag faddrar som jag vet kommer att vara dom absolut bästa. Det är personer som får ett enormt stort ansvar för resten av livet och personer som alltid kommer vara en del av mina barns liv, därför är det otroligt viktigt för mig att jag är hundra procent säker på att det är rätt val. Det känns i hjärtat att det är helt rätt, och jag är så sjukt glad över att hon tackade ja! Att hon tog åt sig rollen och vill finnas här för mitt barn för alltid. Jag är henne evigt tacksam för det. Min bästa barndomsvän, Sofia! ♡




Kommentarer
Postat av: Sofia

Alltså åh ❤️❤️❤️ Är så himla glad att du frågade mig, det är en sån stor ära och så himla självklart att jag tackade ja! ❤️

Svar: Fina du! ♡
Nicole Köhlmark

2015-04-20 @ 07:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0