14 maj 2014. Finbesök idag.

Hej på er där ute.
 

Hoppas allting är bra, med mig är det hur bra som helst. Har nyss kommit hem från en underbar middag på min gamla restaurangskola. Har inte bloggat på ett tag som ni ser, men jag har i alla fall gjort en ny bloggdesign. Skönt med lite variation faktiskt. Just nu är jag hos mina föräldrar i Leksand och har varit här sedan i fredags. Kommer att blogga mer om min vecka här senare, idag tänkte jag visa lite bilder på Milton och hans nya kompis Felicia som han träffade för första gången idag. Och jag fick träffa min gamla vän Malin, hur mysigt som helst att vi fått barn så tätt och kan ses så här ibland och mysa med bebisarna. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0