7 mars 2014. Leksand i bilder.

Hallå hallå! 

Nu sitter vi i bilen på väg hem från Leksand, så jag tänkte fördriva tiden lite med att visa min vecka i Leksand med bilder och lite ord. 

1. På väg upp till Leksand. 
2 & 3. Mys med pappa. 
4. Milton sover skönt i mitt knä. 

Träffade Karin och fick mysa med henne lite. 

1. På väg till Borlänge med mormor och morfar. 
2. Premiären på IKEA, sovandes. 
3. Invigde finaste nappen och på kvällen blev det vinst för AIK. 
4. På väg in till Leksand. 

Träffade fina Julia. 

En massa mys, mor & son. 

1. Promenad med mina hjärtan. 
2. Milton sov skönt i mormor och morfars soffa. 
3. Träning ger färdighet, mysigt att ligga på mage. 
4. Tittut från favoritfilten. 

Träffade dessa underbara människor för en fika på Siljans konditori. 

1. Fina Hollie fick vara modell för fotoutmaningen jag följer på Instagram. (Niicolek heter jag där)
2. Milton somnade på skötbordet på Siljan och sov under hela blöjbytet, snacka om trött bebis. 
3. Sötaste fötterna. 
4. Tänkvärda ord!


Har haft en superbra vecka trots lite sjuklingar i familjen. Ha det så bra så hörs vi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0