4 mars 2014. Min buse.

Hejsan hoppsan.
 

Hoppas allt är bra med er där ute. Här är det bara bra, jag har haft en liten buse till son idag, ena stunden är han jättesnäll och lugn och helt plötsligt så skriker han bara. Jag vet inte alls vad det är, om det nu inte är hans mage som spökar. Tycker i alla fall väldigt synd om honom när han skriker oavbrutet utan att något hjälper. Förut åt han dessutom var fjärde timme och nu är han hungrig efter ungefär tre timmar, senaste måltiden ökade jag på lite för att se om han håller sig mätt längre. Skulle vara skönt, speciellt inatt eftersom att han sover ungefär två timmar innan han vaknar för mat igen, så får inte direkt någon bra sömn. 
 
Igår träffade jag som sagt Julia, besökte mina gamla lärare på skolan, mycket trevligt. Anneli blev riktigt förvånad, hon hade ingen aning om att jag hade fått barn, så det var superkul. Efter det gick jag och Julia till Siljans konditori och pratade om allt möjligt, riktigt trevligt att få ses och prata lite, var ett bra tag sedan. Efter det gick jag förbi mitt gamla jobb en snabbis, bestämde med Lina och Magnus att vi ska ses på en fika i veckan, så det blir på torsdag efter att dom har slutat skolan. Mycket att se fram emot på torsdag, först fika med fina vänner och sedan på kvällen kommer min fina sambo hit. Jag, Milton och Hollie saknar honom verkligen! 
 
Just nu sitter jag i soffan bredvid Milton som ligger och sover, jag tittar på Bygglov och pappa väsnas i badrummet, jag och Tobias har fått mamma och pappas byrå därifrån som vi ska ha i Miltons rum, så nu var mamma och pappa tvugna att skaffa garderober in dit, så nu får pappa jobba lite och sätta upp dom. Ska strax ut med min trötta hund som ligger och sover i tvättstugan, men innan det så tänkte jag lägga in lite bilder på min buse som jag tog idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0