27 mars 2014. Två månader.

Hej på er. 

Två månader och två dagar har gått sedan jag födde barn, helt otroligt att tiden går så fort. Känns som igår. Bloggandet har legat lite efter nu då jag inte har internet som är så himla snabbt just nu! 

Allt är i alla fall hur bra som helst! Njuter av varje sekund som mamma och det känns fantastiskt. Vi har även haft två drömnätter nu, i förrgår somnade Milton klockan 23 och vaknade klockan 6, igår somnade han vid 23.30 och vaknade 6 imorse igen, så jäkla underbart. Den sömnen jag fått är oslagbar. Man känner sig så ovanligt pigg. Det är skönt. Allt annat går bra också, han växer som han ska. Var på BVC- och läkarbesök igår, han väger 5490 gram och är 59,5 cm lång. Stora killen! Snart 2 kilo från födelsevikten. 

Igår tog jag 2 månaders-bilder på Milton och jag tänkte lägga ut dom här så skriver jag mer en annan dag. Puss & kram, ha det bra! ♡

Han älskar att sitta upp, ligga ner duger oftast inte. 









Några bilder mer lyckade än andra, men det är ju charmigt. 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men åh, jag saknar er!! <3

Svar: Vi saknar dig också!! <3
Nicole Köhlmark

2014-03-27 @ 16:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0