17 mars 2014. Barndomsvän!

Hejsan. 

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev något här på bloggen, är mer aktiv på Instagram (där jag heter NiicoleK) så om ni vill ha mer uppdatering så får ni gärna gå in där och kika. 

Jag har haft besök av min barndomsvän Sofia, det var helt fantastiskt. En person som jag känt i hela livet och som jag lyckats hålla kontakten med även fast jag flyttade ifrån Stockholm, det är något jag värderar stort, vår vänskap. Det var helt underbart att se henne tillsammans med min son. Jag och Sofia har sett varandra utvecklats från början av livet och följt varandra bra länge, sida vid sida. Vi har alltid hittat ett sätt att hålla kontakten och träffats när möjligheten fanns. Nu har jag tagit steget i livet och bildat familj, och även nu finns Sofia kvar i bilden, vår vänskap är så pass stark så vi är lika bra vänner även fast vi inte träffats på till exempel ett år, det känns ändå som vi träffas varje dag. & att nu ha blivit mamma och se Sofia och Milton tillsammans känns så stort, att Sofia, som funnits vid min sida hela livet, också kommer få se min son växa upp känns fantastiskt. Så glad att jag har en så speciell vän, som jag vet redan nu att jag kommer ha kvar i resten av livet. 






Jag skriver mer en annan dag! Puss & kram på er. 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, jag blir så himla glad av att läsa det här! Varje gång vi träffas så känns allting så självklart, som att vi träffas varje dag. Jag vet att vi kommer att vara vänner hela livet och jag är så glad att vi lyckats hålla kontakten i alla år. Fina fina du!

Ps. Jag är så stolt över dig, Milton är världens finaste kille! ♡

Svar: Men gulle, du är helt underbar vännen. Så glad att vi fortfarande håller ihop

Men tack!! Vad glad jag blir. ♡
Nicole Köhlmark

2014-03-17 @ 18:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0