11 januari 2011. - Nytt år!

N y t t   å r   &   n y a   m ö j l i g h e t e r .






Hej på er.


Bloggen är verkligen inte på topp just nu, det är typ sämst. Bloggade ingenting när jag var hos min fina för jag ville tillbringa all tid jag hade med honom! Nu är jag hemma och jag känner mig så jäkla ensam. Det är jobbigt med ett avstång på 118 mil, fyfan! Eftersom att jag inte har skrivit på jättelänge så skriver jag nu - Gott nytt år. Hoppas ni får en jävligt bra år. För det ska jag ha! Början var bra, ett år med min fina! ♥ Det här året har mycket att erbjuda, det bästa händer till sommarn, men mer om det då.

 

Jag har inget att säga just, men jag tänkte dra till med en "årets" lite senare ikväll. Ska skaffa lite bilder, leka lite i photoshop och så där. Så det kommer senare ikväll, nu väntar jag på att AIK - DIF ska börja, kom igen stolta AIK! ♥ Hur som helst, bloggar mer en annan dag när jag har något att säga. Och årets ikväll blir det. Ha det bra! Puss. ♥

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0