210110 - Torsdag!

T h i s   i s   h o w   I   f e e l .







   
Hejsan!

 
Kollade nyss på paradise hotel, dom fyra avsnitten som jag har missat i veckan! & nu blev jag riktigt sugen på oboy, haha. Hur som helst, idag steg jag upp vid halv sju. Gjorde mig klar lite snabbt och var klar vid tio över sju. Då bestämde jag mig för att gå till skolan i stället för att ta bussen, så det gjorde jag! Gick och lyssnade på Lasse, tänkte på Emil och rätt som det var va jag framme vid skolan, kändes som att det gick snabbt att komma dit. Hade hotellkunskap, sedan hål i två och en halv timme, efter det var det matte. Gjorde inte ett piss, gick igenom provet som vi inte ens har fått tillbaka. Efter skolan följde jag med Christoffer hem, vi käkade lite "mellis" som han så gulligt kallade det, jag tog lite bilder, Elin och Elin kom hem och det blev lite snack. Kom hem där ifrån strax efter halv sex, då käkade jag lite, åt dock bara ris. Sen blev det så att jag började kolla på paradise. Nu väntar jag bara på att Emil ska komma hem så jag får prata med honom, fytusan vad jag saknar honom!!

   Imorgon.. ska jag jobba! Först skolan från 09.00 till 13.20 sen jobb från 17.00 till ingen aning, men tidigast halv tio skulle jag tro. Ska nog gå till skolan imorgon också, har ju faktiskt sovmorgon! Fast typ bara en halvtimme om jag går. Sen när jag har slutat ska jag gå hem också, eftersom att bussarna går så dåligt. Ska väl käka lite och så, byta om och sedan vid fyra ska jag väl åka till jobbet. Ingen aning om vad jag kommer få jobba med ens, men skulle ha serveringskläderna med mig i alla fall, så får väl se vad det är jag ska göra! Nu ska jag göra oboy och fortsätta att sitta och småle för mig själv åt alla söta sms jag får av min älskling. Hoppas allt är bra med er, här kommer en drös med seriösa bilder ..






take care!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0