240210 - Stockholm imorgon.

Imorgon ska jag åka iväg från all skit i Leksand, skönt som fan.








    
Goddag!

 
Jag sitter på Gästis med Christoffer, Elin, Niclas och Johan och väntar på att Stina ska få rast, då ska vi leka, höhö! Kom till skolan vid halv tio idag, gick till receptionen då och pratade lite med Mimmi. Sen gick jag till omklädningsrummet och lämnade min saker och sedan satte jag mig ner och pluggade på till engelskaprovet. Började 10.40 och då satte vi igång med provet, tog typ en halvtimme att göra och det kändes helt okej, tror i alla fall att jag blir godkänd. När jag hade gjort klart provet gick jag tillbaka till Gästis och träffade Christoffer, vi pratade lite och kom fram till att jag ska hem till honom efter skolan och han ska hjälpa mig med två uppgifter eftersom att jag varit sjuk på tre av lektionern och inte hunnit med dom. Sen gick vi till maten och käkade lite och nu sitter vi här och nördar vid datorerna. Dom ska snart ha svenska och jag ska träffa Stina, party party.

  Imorgon ska jag upp typ halv fem för att göra mig klar och sedan ta tåget till Stockholm och träffa Emil. Ska bli så skönt att åka dit och bara tänka på annat och vara hur lycklig som helst. Ser fram emot det något enormt mycket. Kommer nog bli toppen.

  Igår redovisade vi vårat projekt och det gick ju som det gick, skrev en utvärdering av hela projektet sen och jag skrev tre och en halv sida, lite väl mycket. Men det blev som det blev. Sen frågade jag Cattis om vi ska lämna in våra loggböcker och hon sa ja. Då sa Mimmi att hennes hund hade råkat käka upp hennes och jag ba "Och jag har städat.." Den försvann när jag städade rummet. Men ska försöka leta upp den och skriva i det sista så att jag kan lämna in den. Nu gick dom precis till svenskan och jag ska nog avsluta det här nu och jag kanske (om jag har tid) skriver någonting snabbt ikväll. Puss, take care!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0